1. gangsmams Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei, har ikke vært plaget av kvalme omtrent i det hele tatt iløpet av svangerskapet, men nå er jeg så sinnsykt kvalm...Er det vanlig? Er ikke noe å bekymre seg for vel? Ingen andre vondter eller plager, og baby sparker som vanlig.... Hilsen nervøs 1.gangs
1. gangsmams Skrevet 28. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2010 Dytter litt jeg, for det har bare fortsatt idag...Må ligge helt i ro for å ikke spy....Det kan vel ikke være tegn på noe galt/farlig??
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Jeg har heller ikke vært plaget med noe kvalme tidligere i dette svangerskapet. Jeg er i uke 32 i morgen og for noen dager siden ble jeg også plutselig kvalm. Vet ikke hvorfor. Kanskje noe med hvordan ungen ligger og at babyen har blitt større..Aner ikke. Men det er nok ikke noe å bekymre seg for om alt annet er bra hos deg. Om det ikke er omgangsyken som er på vei hos deg da???
1. gangsmams Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Tusen takk for svar Man kan bli litt frynsete av å være gravid gitt.... Er fortsatt kvalm, men ikke så bekymra. Klem fra
magen og lille pusen Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 har det sånn eg og.. men har vert plaga med kvalme heile tida uten om i sommer. når eg kom til veke 30 var teg dårlig heile tida men smerter i ribbeina.. går ut i frå at det er babyen som har mindre plass og ligger sånn at eg får kvalme og smerter..han er veldig aktiv og eg slit me å slappe av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå