Gå til innhold

jeg lekker...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann!

Jeg er lekker og ...ha ha ha....

Ikke meningen å skremme noen..men veldig rart..lakk ikke fra puppene sist svangerskap...mye er annerledes....

Tror jeg er 31 snart 32 uker nå....et godt tegn når jeg ikke er sikker :-)

Formen varierer fra dag til dag....jobber ikke pga div plager...

Utrolig at det bar er to mnd igjen....UTROLIG!!!!!

Og du er jo rett bak du nå T!

Redebyggiggen ikke i havn...hodet vil mer enn kroppen klarer...så enkelte dager er vi litt frustrerte....

Lykke til du og!

Klem!

Hei igjen kjære deg:)

Da ligger jeg sånn rundt 10 uker bak deg:)

Skal til kontroll på Riksen nå på tirsdag, men hører litt på lille Sprell med Baby watcher innei mellom, så hører det er hjerteaktivitet:) Så varierer det litt med hvor mye liv jeg kjenner....men er jo 20+4 i dag så det kommer vel mer:) Har også morkaken på fremre vegg og litt ekstra polstring fra før rundt midjen, så det tar nok noen flere uker før jeg kjenner noe på utsiden:) Men så lenge jeg får noen bekreftelser fra lille gutt på innsiden, så er jeg fornøyd:)))

Men du har jo bygget rede før, og ikke så lenge siden heller så du har vel ganske så klar formening om hvordan ting skal være vel.......jeg er bare på planleggingen ennå:)

Ta det bare med ro og lytt til kroppen, lykke til med de siste ukene:)

Klem fra meg:)

hei hei nurket!:)

ja 32 uker idag jeg:) ikke mange ukene igjen nå nei:D er begynt å grue litt til fødsel jeg da....leser litt og har mange tanker rundt det osv....

redebygging er slått inn for lengst! er vel i grunnen ferdig..litt små ting jeg skal låne av venner vel det som ikke er kommet i hus....jo å stelleveske..aaaner ikke hva jeg skal velge..vil bare ha en liten nett billig en som passer til mountain buggy......noen tips noen?:)

i morgen skal jeg å måle lille skatten igjen...spent på hvor mye han har vokst,kjennes ihvertfall ut som han har vokst en god del for det begynner gjøre småvondt av og til når han turner og det gjorde det ikke for noen uker siden...hvis ikke han bare har snudd seg i en rar vinkel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...