Gå til innhold

hvilken farger har dere i emmaljunga vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å har dere gutt eller jente??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bestilt mørk grå vogn. gjorde det før vi visste at det var en liten gutt i magen...

Skrevet

Hei :)

Vi skal ha Edge duo combi- silver check :)

Vi vet ikke kjønnet :) Du da Anonym?

Skrevet

silver check her også - venter gutt... og viste det når vi gjorde valget - men ville valgt den samme om det kom en jente...

Skrevet

Syns den er utrolig fin :)

Skrevet

Silver check her også. Vi skal ha jente...Tenker at det er lurt å kjøpe vogna i en kjønnsnøytral farge siden det sikkert kommer flere barn som kan bruke vogna etterhvert :)

Skrevet

jeans black, mener jeg;) venter gutt

Skrevet

Vi har kjøpt Pro Coffee i sportsvogndel og Charleston(brun og hvit) i bag. 2011-modell:-)

Skrevet

Vi har kjøpt Pro Coffee i sportsvogndel og Charleston(brun og hvit) i bag. 2011-modell:-)

Skrevet

Vi har kjøpt Pro Coffee i sportsvogndel og Charleston (hvit og brun) i bag. City Cross 2011-modell:-)

Skrevet

Jeg har city cross med city bag i fargen pink check(2010 mod på bagen)

Har betalt for sportsvogndelen også,men har ikke bestillt den enda.

Må velge en av 2011 modellene når jeg får bestemt meg.

Tror kansje jeg velger den lilla(husker ikke navnet) på sportsvognen.

Venter jente:-)

Skrevet

dark grey med søte små lam på innesiden av kalesjen :)

var veldig bestemt på marineblå, men synes dark grey så bedre ut "live" enn marineblå gjorde..

gutt

Skrevet

City Cross i Creme Leatherette, men med bærebag (hardbag) i sort. Rett og slett fordi var utsolgt for denne i samme farge. Men passer bra sammen og da blir ikke vognen så feminin når samboer skal trille:D Venter jente.

Skrevet

kjøpte svart twin cherox vogn, hadde da to tette jenter, så kom det en tett gutt etterpå..

Scooteren er grå med sommerfugler etc tegnet inn, er vel et år eller to den modellen da..

Skrevet

Tror den ser annerledes ut nå, jeg kjøpte den i 2007, men den ligner den som heter pro forest.(skoggrønn og beige) Det er en Emmaljunga edge duo og jeg har to jenter som har brukt den.

Skrevet

Jeg har city cross i white celebration leatherette i både city bag og sportsdel. Utrolig fin vogn:) Fått MYE skryt for den. Har en liten jente:)

Skrevet

Jeg har bestilt White Celebration i Edge duo - skal straks hente den i disse dager... :)

Ble bare helt forelsket i den vogna allerede i vår - og ser for meg at jeg riktig skal stråle med min lille prins oppi :) Må sikkert utstyre meg med våt klut og Jif-spray i forkant av hver tur så jeg kan tørke søle asap så det ikke gror fast i skinnet eller silken... En hvit vogn er jo i utgangspunktet idiotisk...men dette blir mitt første og sikkert eneste barn - så da må det bare bli sånn :) :) :)

Det kjipeste med Duo-vogna er at du ikke kan få sportsdelen i en annen farge.... Hmmmm...hvit sportsdel - blir nok sykt mye vasking på meg ja hehe :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...