Gå til innhold

kanskje gravid? kanskje? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så spent at jeg dåner snart! har lyst å teste meg hele tiden..håper noen kan si hva de tror:)

Hadde sist mens 5-11 august, eggløsning 24 august, når blir min IKM da ca? har veldig uregelmessig mens. og når kan jeg teste meg tror dere?

har siden onsdag (25 aug) hatt små stikkinger i magen, luft i magen, vært veeldig matglad (snop) og litt svimmel ved brå oppreising.. kanskje jeg legger ekstra godt merke til det,siden jeg håper å være gravid.. men hva tror dere.?? :) pleier kun å ha litt menssmerter dagen før mens, men nå har de vært i flere dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnittet har mens ca 14dagar etter siste EL, dvs at du har IKM ca 7.september.

Så er nok ikkje vits å begynne å teste på ei stund endå. Får håpe magefølelsen er rett, men vanskeleg å vite på eit så tidleg tidspunkt:)

Skrevet

Signerer nicetmitt her jeg :o)

Skrevet

Heisann :)

Jeg tror jeg hadde eggløsing på søndag 22. august. Da fikk jeg mens smerter. Dagen etter hadde jeg EL slim og tempen var en halv grad mer en til vanlig. Har siden mandag hatt vondt i magen, og vært kvalm. Håper jeg er gravid denne gangen.

Har vært uten previsjon siden januar 2009...uten at noe har skjedd, har bare vært 100% prøvere siden april/mai (har bare regnet frem til EL siden da). Har vært litt redd siden jeg ikke har blitt gravid siden det er gått så lang tid, så har vært hos lege og blitt henvist til gynekolog for å sjekke at alt er som det skal.

Hadde min første time der 16.aug, da tok de ultralyd av livmor og eggstokker, og alt var normalt, og ho sa at det såg ut som det bygde seg opp til eggløsning. Fikk videre ny time 16 sept til testing om egglederene kan være tette.... Men så perfekt det hadde vært om eg hadde vært gravid før det...Syns virkelig det er min tid nå....

Hvor lenge dere har prøvd? Legger dere også merke til at "alle" andre er gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...