Frøypia Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei! Har vært inne å fulgt med dere tøffe damer i min ventetid. Men, nå er d heldivis min tur igjen til å være med i karusellen. Er klar for nytt insett neste uke og lurer på om d er flere som skal i ilden uke 35?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Ja, jeg skal ha innsett på tirsdag!! Er sååå spent, klarer nesten ikke å tenke på annet. Tok meg i å drømme om det i natt til og med:) Skal ha FER (fryseforsøk), hva med deg?
Frøypia Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Hei! Så gøy at vi er to stykker som starter fra i morgen av. Jeg har første fryseforsøk og er kjempespent. Så i morgen bærer d avsted til insett, jippi. Fikk telefon i dag om at d ventet ett flott egg, så d var bare å komme seg avgårde. De måtte desverre ta opp tre egg da de to første ikke klarte opptningen, men så satser vi på at d er gullegget vårt. Er d første fryseforsøk på deg?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Hei og beklager sent svar! Første fryseforsøk her, ja!.Jeg fikk tlf nå i ettermiddag om at de hadde tint opp ett embryo som så veldig bra ut, så i morgen bærer det til Trondheim:)
elleville Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg skal også til innsetting i morgen. Første fryseforsøk hos oss også Vi holder til i Porsgrunn vi da.... Spennende! Lykke til alle sammen, da blir vi jo rugerer sammen )
Frøypia Skrevet 31. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2010 Her er jeg vell igang med ruginen på det søte eskimo egget, tar livet med ro og koser meg hjemme i dag. Nå er dere straks blitt rugere begge to, Bebés'ilvousplaîtønskernr.3 og elleville. Vellkommen til rugetiden med masse venting og håp på at tanta ikke kommer. Har fortsatt ingen bivirkninger på medisinen, bortsett fra at jeg er sååå trøtt og litt løs mage. Enn dere da?
elleville Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Ja, nå er jeg ruger også Fikk satt inn ett åttedelt egg i dag, så da satser vi på at det er gullegget vårt Hvor langt er du i ruginga da Frøypia?
Frøypia Skrevet 2. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2010 Hei og hå! Føles som om dagene flyr nå, sikkert fordi jeg har vært på jobb med dobble skift de siste døgnene. Hadde insett på mandag så er vell da på rugedag tre. Ellve dager igjen til test om ikke tanta har kommet, men d skal den jo ikke;-))) Har vært en del kvalm d siste døgnet og d var jeg ikke forrige gang, så tenker at d kan være en bivirkning. Men ellers i toppform, bare så vannvittig tøtt... gjesp.... Hvordan går d med dere andre i uke 35??? Klem, klem, klem
SassyMom Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Hei Frøipa! Husker deg fra forsøk vi hadde samtidig i juni. Gikk jo rett vest for begge det da, men nå ser jeg du har eskimospire på gang forhåpentligvis! Ønsker deg masse lykke til denne gangen =) Jeg er i gang med mitt tredje (og sikkert siste) ferskforsøk nå. Sprayer og skal muligens ha uttak uke 39. Tror kanskje jeg gir opp hvis dette også går galt. Men håpet er lysegrønt, og man må være optimist i sjelen for å dra seg gjennom dette. Tvi tvi!!!!! Til alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå