lille_spira Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Dette er mitt andre sv.skap. Er halveis, men kjennes ut som jeg er høygravid allerede... :S Blir så fort sliten, allerede i 14 tiden på dagen er jeg totalt tom for energi, svimmel, føler meg uggen og får ofte hodepine, høy puls og peser som en hval og ikke minst vonde kynnere eller noe. BT var gått litt ned da jeg var på kontroll i uke 15/16. Men ikke kjempelavt. Forrige svskap var jeg jo kjempeform i denne delen.... Ikke meningen å klage, dette er jo ikke verdens undergang... ikke lenge igjen heller
To gutter + spire Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Jeg er også i uke 19 og får vondt i hodet hver dag . Ganske slitsomt . Men er ellers i fin form. Det er ikke godt å ikke føle seg "på topp" .
Jenny251210 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 21+4 og ræva form. Hjertebank, utmatta osv. Heldigvis ikke svimmel. Håper jeg blir bedre snart.
TW82 Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Heia:) Godt å høre at vi er fler... 19 uker i morgen.... Sliten, kvalm, tungpust, hjærtebank... Håper virkelig dette gir seg... Peser som en hval jeg også, hehehehehe:) Ultralyd på mandag. Gleder meg:)
hilde og gutta Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Er 20+4 i dag å er trøtt,sliten og tungpustet bare jeg går noen meter. sambo sa i går at jeg har begynt å vagge også. Morsomt,not. Var på jm kontroll på mandag og da oppdaget hun at jeg har lite jern i kroppen.Så jeg har begynt på jern tabletter,kanskje jeg ikke blir så sliten å trøtt av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå