Gå til innhold

Eggløsning??? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tester meg med billigetester, sånn strimler. Får ikke positiv eggløsningstest. Begynte på tirsdag, og skulle egentlig hatt EL omtrent i morgen i forhold til vanlige utregninger her inne på nettet. Det står på testene at de slår ut 1-2 dager før sånn ca...

Sluttet på pillen for 2 uker siden.

Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gått lenge på pillen? Kan være at syklusene dine ikke enda er helt i rute pga hormonbruken.

Skrevet

Jeg har en datter på 2 år, så det er vel nesten 14 mnd siden jeg begynte på pilla etter fødsel.

Første gang ble vi gravide første pp. Skal egentlig ikke prøve før neste mnd, men jeg forsøker å finne EL denne mnd.....

Skrevet

Jeg klarte ikke å få EL testen til å funke før ca 2 mens etter jeg sluttet på pillen. Syklusen ble helt ustabil.

Det er nå jeg merker hvor mye p-pillene har styrt kroppen min. Tatt meg 5-6 mnd å få den stabil igjen.

Skrevet

vil det si at jeg ikke kan bli gravid før kroppen blir stabil igjen?

Skrevet

Kroppen er merkelig... i dag har jeg skikkelig EL slim, men testen slo likevel ikke ut i går. Har også stikninger ned mot underlivet... Noen som har opplevd dette/ vet om jeg kan ha el selv om ikke billigetester slår ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...