Skumring81 Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Har det helt fælt nå.. kjente halsen var sår igår.. og i dag har jeg hostet opp masse slim og kastet opp det lille jeg har spist.. Har bare 27 dager igjen til termin.. er det noen som vet om dette kan ha noen innvirkning på fødselen? magen vrenger seg jo, og jeg var ganske sliten fra før pga kynnere og bekkenløsning.. Og om det ikke har naturlig innvirkning, altså at fødselen blir fremskyndet av seg selv, vil de på sykehuset sette i gang noe, hvis jeg går sånn og hoster over lengre tid? Naboen min, som IKKE er gravid, har hostet og kastet opp i 2 uker..så lenge orker ikke jeg.. Dårlige minner kommer også frem, fikk bronkitt da jeg var 2mnder på vei og kastet opp mye da også,kombinasjonen gravid og slim.. vil helst ikke at det skal gjenta seg... Snufs...
Voyeur Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Tror ikke de blir å sette deg i gang fordi du er syk...desverre;( Men kan jo være at all hostingen din blir å provosere frem noe. Du burde jo kanskje kontakte legen din for å utelukke bronkitt el lungebetennelse eller en annen type infeksjon, og kanskje få noe medisin slik at du kan bli frisk fortere! (Personlig vil jeg heller være gravid og syk, enn å ha en nyfødt baby og være syk.. God bedring, håper du blir frisk fort!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Usj, ikke noe morsomt altså! Er visst blitt syk jeg også...vi får ta helgen til hjelp og bli frisk og "rask" igjen ;-) God bedring!
Skumring81 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2010 Takk, Undrende Ullteppe håper det bedrer seg over helgen og at det ikke er noe mer alvorlig.. Voyeur , jeg vil jo helst ikke være syk når han kommer ut, er sånn sett redd for å smitte han.. men er så sliten., Men bedrer det seg ikke i løpet av helga, så får jeg komme meg til legen og få noe hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå