StoltHønemor<3 Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 I dag så fikk jeg noe jeg aldri har fått før menstruasjon (ikm den 31 august) , lyserosa blødning som kun vises på dopapiret. Vanligvis når jeg blør ved mensen så kommer det jo ut sammen med urinen også, og det er jo også rødt. Jeg har fått en lyserosa lett blødning som sagt, kun er på papiret. Er/kan dette være festeblødning? Er det for tidlig å teste positivt om det er festeblødning? Jeg har en god følelse... Fortell gjerne om erfaring!
StoltHønemor<3 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2010 ønsker svar så dytter opp litt )
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Kan jo være det... Er alltid vanskelig å si hva sånne ting er. Om det er festeblødning før du nok ikke noe positiv test før det er gått noen dager, men det kan jo være annet også. Noen får jo en biten blødning rundt den tiden de skulle hatt mens også, selv om de er gravid.. Vet du når sånn ca el var??
_Lotus_ Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Godt mulig det er festeblødning, det hadde jeg når jeg var gravid med jenta mi. Mener jeg hadde det midt mellom EL og IKM ca. Usikker på om det er for tidlig å teste, spørs kanskje også hvilken test du har? Hadde jeg vært deg hadde jeg nok testa siden du har så god følelse, men kan jo hende det er for tidlig ja Lykke til!
StoltHønemor<3 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2010 Jeg hadde EL den 17 aug, for ti dager siden. Jeg håper jo selvsagt på + tegnet, så krysser fingrer og tær Jeg har virkelig regelmessig mens, og får brunblodig spotting kun dagen før blødning. Har aldri opplevd lyserosa fire dager før ikm... Have some faith? =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå