Gå til innhold

gode tips til barnehage matpakke noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha med frokost til snuppa, kan ha med hva vi vil i matboksen.

Pleier og pakke oppi 1-2 brødkiver,youghurt, litt havrefras og kansje en banan eller noe eplebiter.

Men egentligt så får de jo et frukt måltid i 2 tiden, så føler det kansje kan bli litt mye frukt da de ofte servere 3 forskjellige frukter til frukten.

hun spiser nesten ikke brødskive, kansje en bit av brødskiva.

noen som har andre tips til hva jeg kan putte oppi som kan være spennende og inressant i matboksen?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor gammel er hun da?

Synes matpakken din høres god ut:-) Hva med knekkebrød, egg, rundstykker. Tror det er greit å variere litt av og til.

Men selv har jeg en som er mest fornøyd med grovbrødskive med leverpostei.

Skrevet

Lager ofte pasta"salat" til snuttis på to år, har i pastaskruer, babymais i biter, smårettpølser eller kyllingpølser i biter, kokt egg og alt mulig annet småplukk hun lker. Har oppi en liten boks med minigrissini også :o)

Har kjøpt masse fine små plastbokser (er de fra Rice tro?) som jeg ofte fyller med forskjelige ting; fiskepudding, rosiner, mnigrissini, mais eller cheerios.

Lagde "matspyd" her om dagen med biter av kjøttboller, mais, paprika og brødbiter, great success :o)

I dag var det bixit blåbærbar som var vinneren. Fylte horn (med ost, skinke og tomater fra boks med timian og basilikum), grove pizzasnurrer.. Anything egentlig :o)

Skrevet

Til frokost? Eller luns. Føler det blir litt voldsomt med slike frokoster.

Skrevet

Pleier å ha i litt brødskiver også, så spiser hun det hun vil til de måltidene hun vil. Hva som blir spist når vet jeg ikke :-)

Annonse

Skrevet

de små økologiske smoothiene er veldig populære her. 1 sånn i matpakka hver dag. (fra Ella´s kitchen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...