Feit no more Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Kjøpte babycall i går bare for å oppdage at babydelen (altså senderen) måtte stå med ledningen i og innendørs... Ikke så praktisk å ha i vogna, da. Den hadde riktignok batterier også, men ikke oppladbare, så vi hadde måttet bytte batterier hver uke hvis vi skulle basert oss på den. Forklarte problemet i butikken og fikk byttet -men samme problem der også gitt!! Trenger en babycall der begge enhetene (sender og mottaker) kan lades opp og er portable! Aller helst en som er bregnet for utendørs bruk også, men det er kanskje mye å forlange... Forslag??
Snupi27 Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 tenkte du ville lese dette før du plasserer den i vogna =) http://www.dinside.no/792036/farlig-straaling-av-babycall
Gjest Kira06 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Vi har hatt SuperNova, og er veldig fornøyd med den. Viser også på foreldre monitoren hvor mange grader det er i vognen..
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 i har avent sin, og den er vi veldig fornøyd med. Den viser også hvor mange grader det er hos barnet, og den kan du snakke til barnet med. kan også la barnet høre på vugge melodier, og man kan styre musikken, regulere lyden og skru musikken av med foreldre delen Det er også mulig å sette "alarm" på, slik at den piper viss det er for kaldt eller for varmt hos barnet.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 avent sin er helt ok. men den er stor og klumpete å ha i vogna. Vi har den samme med display som viser temperatur og sånn,men er veldig misfornøyd med at den kutter ut! Plutselig slutter den å virke. altså den lyser og ser helt normal ut,men når du hører etter så er det heeelt stille! og babyen ligger å gråter, men babycallen slår ikke ut. har byttet den, samme skjedde igjen. dette er visst et veldig vanlig problem med avent. jeg skal ha supernova når jeg skal bytte! hørt BARE bra ting om den;)
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Vi har SuperNova og er super fornøyd Den avgir ikke noe farlig stråling, å kan trygt plasseres nært barnet
Lunda med lillegutt Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Super Nova her også, er kjempefornøyd. Ikke farlig stråling (men vi holder for sikkerhetsskyld ladestasjonen unna bebisen) og så enkel å bruke at teknologi-dinosauren meg klarte å håndtere innstillingene ;-)
Julelita Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Vi har den dyreste fra avent nå (kjøpte billigversjonen først og den var no dritt, reagerte ikke på vanlig gråt eller sutring, hun måtte hyyyyle før den slo inn) og den er kjempebra. Har den i kurven under vogna når snuppa sover ute, og hører alt. Man kan stille inn sensitiviteten, og jeg har den på veldig sensitiv. Hører om naboene er ute også (og jeg bor på landet, og har ikke akkurat naboer vegg i vegg). Den bruker vanlige AA-batterier, så det er bare å kjøpe oppladbare batterier og ha to sett. Har ikke hørt om noen versjon der senderen også er oppladbar.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Det er den dyre versjonen (1500kr) vi også har. Det var den som kuttet ut. hvis man googler litt så ser man at dette er et vanlig problem. Jeg skal IKKE ha avent igjen, neste gang skal jeg ha super nova!
Jada-har fire små Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 vi har SuperNova og er veldig fornøyd. Og her er det oppladbare stasjoner til begge enhetene!! (til deg som ikke hadde hørt om det før).
Feit no more Skrevet 28. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2010 Tusen takk for mange og gode innspill, damer! :-) Ser ut som det blir Super Nova på oss. *løpe avgårde*
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 Vi har SuperNova og har ingenting negativt å si om den. Som ei over her sa, er det veldig greit når jeg kan se hvor mange grader det er i vogna eller på rommet. Lykke til med valget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå