Gå til innhold

Trenger råd om en BRA babycall som kan ligge ute i vogna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte babycall i går bare for å oppdage at babydelen (altså senderen) måtte stå med ledningen i og innendørs... Ikke så praktisk å ha i vogna, da. Den hadde riktignok batterier også, men ikke oppladbare, så vi hadde måttet bytte batterier hver uke hvis vi skulle basert oss på den.

Forklarte problemet i butikken og fikk byttet -men samme problem der også gitt!!

Trenger en babycall der begge enhetene (sender og mottaker) kan lades opp og er portable! Aller helst en som er bregnet for utendørs bruk også, men det er kanskje mye å forlange...

Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt SuperNova, og er veldig fornøyd med den. Viser også på foreldre monitoren hvor mange grader det er i vognen..

Skrevet

i har avent sin, og den er vi veldig fornøyd med. Den viser også hvor mange grader det er hos barnet, og den kan du snakke til barnet med. kan også la barnet høre på vugge melodier, og man kan styre musikken, regulere lyden og skru musikken av med foreldre delen :) Det er også mulig å sette "alarm" på, slik at den piper viss det er for kaldt eller for varmt hos barnet.

Skrevet

avent sin er helt ok. men den er stor og klumpete å ha i vogna. Vi har den samme med display som viser temperatur og sånn,men er veldig misfornøyd med at den kutter ut! Plutselig slutter den å virke. altså den lyser og ser helt normal ut,men når du hører etter så er det heeelt stille! og babyen ligger å gråter, men babycallen slår ikke ut. har byttet den, samme skjedde igjen. dette er visst et veldig vanlig problem med avent.

jeg skal ha supernova når jeg skal bytte! hørt BARE bra ting om den;)

Skrevet

Vi har SuperNova og er super fornøyd :D

Den avgir ikke noe farlig stråling, å kan trygt plasseres nært barnet :D

Skrevet

Super Nova her også, er kjempefornøyd. Ikke farlig stråling (men vi holder for sikkerhetsskyld ladestasjonen unna bebisen) og så enkel å bruke at teknologi-dinosauren meg klarte å håndtere innstillingene ;-)

Skrevet

Vi har den dyreste fra avent nå (kjøpte billigversjonen først og den var no dritt, reagerte ikke på vanlig gråt eller sutring, hun måtte hyyyyle før den slo inn) og den er kjempebra. Har den i kurven under vogna når snuppa sover ute, og hører alt. Man kan stille inn sensitiviteten, og jeg har den på veldig sensitiv. Hører om naboene er ute også (og jeg bor på landet, og har ikke akkurat naboer vegg i vegg). Den bruker vanlige AA-batterier, så det er bare å kjøpe oppladbare batterier og ha to sett. Har ikke hørt om noen versjon der senderen også er oppladbar.

Skrevet

Det er den dyre versjonen (1500kr) vi også har. Det var den som kuttet ut. hvis man googler litt så ser man at dette er et vanlig problem.

Jeg skal IKKE ha avent igjen, neste gang skal jeg ha super nova!

Skrevet

vi har SuperNova og er veldig fornøyd. Og her er det oppladbare stasjoner til begge enhetene!! (til deg som ikke hadde hørt om det før).

Skrevet

Tusen takk for mange og gode innspill, damer! :-) Ser ut som det blir Super Nova på oss. *løpe avgårde*

Skrevet

Vi har SuperNova og har ingenting negativt å si om den. Som ei over her sa, er det veldig greit når jeg kan se hvor mange grader det er i vogna eller på rommet.

Lykke til med valget :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...