vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Da mistet jeg enda en gang da, kom til uke 7 denne gangen og.. 2 SA på 2mnd, hva er oddsen for det.. Legevaktslegen skrev "Spontanabort?" - skal vel et under til hvis ikke siden livmorhalsen har åpnet seg.. Hadde så god følelse denne gangen og kjenner at det ikke frister sånn innmari med å prøve igjen - når jeg likevel sikkert mister.. KJIP dag!
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Huff så leit ( Sender deg mange klemmer. Ikke gi opp. En dag er det din tur til å få en ferdig baby.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 27. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2010 Gir ikke opp, men kjenner at energien til å gå inn på ny prøving ikke er helt tilstede. Sambo mener jeg må være glad for jenta vi har og at en til er en bonus, men jeg greier ikke helt å se det på samme måten. Har aldri tenkt at jeg skal måtte slite for å få det til... Er veldig glad for jenta jeg alt har, men siden det er så fantastisk så ønsker jeg jo gjerne en til
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Skjønner veldig godt hva du mener! Det kommer nok en dag da det blir deres tur! Håper det ikke blir så altfor lenge til. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå