Gå til innhold

Anna Mathea, er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

har yenkt mye på deg, å ønsker deg lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her! Er nå oppe i 13 uker sengeleie på sykehus, men guttene er inne i magen ennå og jeg er 32+4 på vei. Så ingen klager her i gården!

Så hyggelig at du har tenkt på meg:-)

Alt bra med deg?

Skrevet

Oi! Dette har jeg ikke fått med meg!! Skal si du er tålmodig! Hva er grunnen til at du har fått streng sengeleie forresten? Ønsker deg så utrolig lykke til!!!!!!! Du er snart i mål! (= (= (= <3

Skrevet

klart jeg har tenkt på deg, syns du har vært så flink. Dessuten skulle jeg ønske jeg også fikk den muligheten å kunne ligge i mitt svangerskap.. Det får bli neste å da ska jeg tenke på deg når jeg blir litt " lei " innimellom.

Her er dagene så smått bynnt å komme i normalt gjenge. Har heldigvis ei på 3 som står for underholdning og glede om dagene.

Har du tenkt på noe navn til vidunder guttene??

Skrevet

Dette har jeg heller ikke fått med meg! Jeg må bare si at jeg beundrer alle kvinner som går igjennom sengeleie. Og så 13 uker da!! Det krever en enorm psyke og jeg unner deg alt godt med fødsel og barn!:) Lykke til videre!

Skrevet

Grunnen til at jeg ligger er svak livmorhals, har satt på cerclage. Men med tvillinger i magen så nebbet livmorhalsen seg helt ned til tråden og vannsekken gikk til og med ltt forbi. Så jeg ble lagt når jeg var 19 uker på vei. Kontrollen for 2 uker siden viste at vannsekken har trukket seg tilbake innenfor tråden og livmorhalsen hadde gått fra 0mm til 6 mm. Så det kan se ganske mørkt ut, men allikevel gå bra:-).

Jeg hadde aldri kommet hit uten cerclage og sengeleie, men det å få to babyer nå er verdt hver eneste dag i sengen på sykehus!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...