Maibaby:) Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 lurer på om noen av dere fikk akupunktur før dere ble gravide? noen som vil dele erfaringene sine med meg?? lurer på om jeg skal prøve meg på dette skjønner dere...... var det kun for å bli gravide dere eventuelt prøvde det for, eller mot andre plager også? hvor mange bahandlinger trengte dere?? setter stor pris på svar
nr2påveinå Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Jeg var til akupunktur før jeg fikk sønnen min. Tror det hjalp mye at hun sa det var 4-5 mnd til jeg i det hele tatt kunne tenke på å prøve (han satt en mnd etter at hun sa det). Men har hatt tre SA etter ham (han er 2,5 år) Så nå har jeg vært hos henne igjen og er akkurat blitt gravid - veldig spent på om jeg klarer det denne gangen. Men det er veldig individuelt mht hva som er "feil". Jeg for min del hadde for tynne slimhinner i livmora - noe som gjorde det vanskelig for egget å feste seg. Men dette er noe en dyktig akupunktør finner ut av når du kommer deg dit. Vel verd å prøve. Jeg er tydeligvis avhengig av sånn hjelp :-) Lykke til :-)
Maibaby:) Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 tusen takk for hjelpen jeg hadde en sa i sommer, og tenkte at det nok kunne hjelpe ifht til dette og, slik som du beskriver skal iallefall gjør mitt for at det klaffer og at spiren sitter neste gang tar nok en telefon i morgen hva betaler du hos din akupunktør??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå