Gå til innhold

erfaringer med akupunktur??? vurderer å prøve......

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå sitter jeg her og venter på el som tydeligvis ikke har tenkt å komme når jeg har bestilt den!! hehe!!!

tror syklusen min fremdeles er litt i ulage etter sa i juli, men kan ikke si at jeg kjenner den så godt utgangspunktet da jeg kun hadde en mens etter p pilleslutt før jeg ble gravid....

kunne tenkt meg å prøve akupunktur for å få en bedre syklus, og lengre lutealfase, og minke stressnivået mitt..... noen som har noen erfaringer med akupunktur?? hjalp det?? hva kostet det?? hva brukte dere det mot??

takker for svar!!! ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler akupunktur på det sterkeste:D Har tatt 7 behandlinger hittil på 1 mnd. Koster 400 kr pr gang. Blir jo dyrt, men håper det blir verdt det.

Jeg begynte fordi jeg hadde uregelmessig mens før jeg begynte på p-piller, og så forsvant den i 5 mnd. Måtte begynne på p-piller for å få den igjen. Men hovedgrunnen til jeg begynte med behandlinger er fordi jeg slutta på p-piller i mai, og har enda ikke fått TR, og ønsker sterkt å få en syklus så vi kan begynne å prøve :)

2 behandlingen jeg hadde, følte jeg et støt gjennom venstre side ut i fra eggstokken, og da mente akupunktøren at det kunne være EL, hadde slim noen dager etter på. Fikk brunt utflod 18-21 aug, så håper på positiv EL test til uka. Er skikkelig spennende dette her:)

Men uansett, anbefaler akupunktur. Det kan jo hjelpe på mange forskjellige områder. De setter opp en egen "oppskrift" for deg, og dine behov. Hos meg er det å styrke kroppen, få mer energi og harmoni, løsne opp evt stagnasjoner i kroppen og sette igang en syklus igjen, og styrke så evt egget fester seg :) Det blir forhåpentligvis mitt første offesielle pp snart:) Venter bare på pos. EL

Vil bare innskyte med å si at det har hjulpet mye på psyken min å beggyne med aku. Istede for å være hekta på å bli gravid, ser jeg heller pos. på alt som skjer med kroppen :) Har god effekt av aku ihvertfall...

Skrevet

takk for svar ;) tror jeg skal prøve dette ;) kjenner at det hadde hjulpet mye å bare fått syklusen under kontroll, da hadde jeg nok slappet litt mer av ;) så haper jeg det fester seg en spire snart som holder seg fast ;) har lyst å gjøre det jeg kan for å få til dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...