Gå til innhold

Er visst gravid!!!! Men sykt tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det faktisk ut som vi har klart det... Er i sjokk, og skjønner det ikke helt. Ønsket dette så ufattelig. Temper, så vet akkurat når EL var. Etter ca 6 dager begynte jeg å kjenne noe i magen.. Litt mens-smerter liksom. Måtte derfor ta en test morgenen 8 dager etter EL. Den var neg. Testet igjen på ettermiddagen, den var helt tydelig positiv. Morgenen etter sa CB digital "Gravid"!!! Helt utrolig. Men er ikke dette veldig tidlig?? Teste positivt 8 dager etter EL? Er jo en hel uke til jeg skal ha mensen. Så tør liksom ikke helt tro det før jeg har "overlevd" IKM..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det holder til IKM og videre:)

Skrevet

Så gøy å få positiv test! Lykke til. Håper du får en flott liten baby m få måneder :o)

Skrevet

Gratulerer =)) Du er nok av den skjeldne sorten =)) Hos noen fester egget seg allerede etter 4 dager og ca 2 dager etter det kommer hcg i urinen. Mens de fleste må vente mye lenger, både på at egget fester seg og på hcg-utslag.

Masse lykke til =)

Skrevet

Tusen takk. Dere er så søte og snille. Krysser fingre for at dette skal holde, men klarer ikke helt tro det.. :) Er så redd for at den glipper før IKM.. 4 dager igjen...

Skrevet

Gratulerer så mye. Heldig du er.

Er 5-6 dager over EL nå, og har menssmerter. Håper jeg også er gravid :) Lykke til videre

Skrevet

Ja, men det er jo et super-godt tegn!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...