Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun tar omtrent 60 ml på flaske og er sulten igjen etter 1,5t eller 2t... Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Noen med tips og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her:)

Gir henne litt lunket vann etter 1,5 time, ellers så får hun store problemer med fordøyelsen og da blir det masse grining:)

Skrevet

Huff, har det samme problemet. :( Vesla er 9 uker og syns hun plutselig vil ha mindre mat og oftere. Veldig frustrerende, for føler jeg gir mat hele tiden. Kan ikke drøye tiden heller når hun gråter etter mat. Gir nå kun MME. Hun har også begynt å sove kortere om natten før hun vil ha mat igjen. Før sov hun til 6 og nå våkner hun mellom 3 og 4. :( Håper på gode råd!!

Skrevet

Har enda ikke begynt å gi vann til henne og hun er snart 4 mnd (7 uker korrigert).

Ja, har lurt på om det er mulig å ha økedøgn på flaske, men det virket jo ikke riktig:P Og tungt er det å tilberede flaske etter 1,5 timer, og det er slik du sier, man kan jo heller ikke drøye tiden når babyen skriker av sult..

Min har derimot sovet bedre om natten etter at jeg begynte med mme, hun bruker vanligvis å sove fra 9-10 til 4, så til 7. Før våknet hun i 2 tiden, 5 tiden og 8 tiden. For så å ville ha mat konstant (det var når jeg nesten fullammet).

Jaja, vi får vel bare håpe det bare er en liten periode, og at det retter seg:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...