Gå til innhold

Flere som er plaget med mye hode vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske plaget med hode vondt..å lurer på om flere har det slik? Jeg var til sjekk på føden for en uke siden pga det,men det var ikke noe galt. Er 32+5uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mye hodepine tidligere, pga hormoner. Men ikke så sent i sv.skapet nei... Tror jeg ville sjekket det igjen til uka, så du er helt sikker på at det ikke er svangerskapsforgiftning - jordmor spør meg alltid om dette (om jeg har hatt hodepine siden sist). Så for å være på den sikre siden. Eller så kanskje du ikke får i deg nok vann? Tarmene våre tar opp dobbelt så mye væske nå - prøv det i helga, drikk MASSE vann, så sjekker du det igjen hvis det ikke går over. Er mitt råd :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jepp, og sjekk jernlageret! Lite jern kan gi hodepine!

Skrevet

Har vært plaget med mye hodepine de siste 3 ukene. Har sjekket jern og drikker masse vann. Var på ekstra sjekk hos legen for noen dager siden, og alt er ellers fint. Så ingen god forklaring på hodepinen, men den er der.

Skrevet

Da er vi to!! Har så vondt i hode og har hatt det de siste dagene. Var hos sjekk hos jordmor i går, men der var det ikke noe galt. Hvis det ikke gir seg så reiser jeg på sjekk igjen. Tør ikke ta noen sjangser.

Skrevet

Har hatt veldig til hodepine i de siste dagene... men tanken slår meg egentlig at det er bihulebetennelse på gang...må vel til legen på mandag hvis ikke det blir bedre løpet av helgen.......

Skrevet

Ja, jeg sliter skikkelig med hodepine om dagen! Og til vanlig er hodeverk nærmest som et fremmedord for meg. Har ikke hatt det tidligere i svangerskapet også... Har lurt litt på om jeg skal kontakte legen i løpet av helgen om det ikke gir seg.. Har ikke hatt vondt mer enn ca 1 ukes tid, så jeg utsetter jo det i det lengste..

Har drukket nok, fått rikelig frisk luft/ aktivitet, nok søvn, ingen muskelknuter i nakken o.l., så jeg vet virkelig ikke hva dette kommer av. Hadde veldig lavt blodtrykk på sist sjekk for to uker siden, men det er egentlig ganske vanlig for meg, og aldri har jeg fått vondt i hodet av lavt blodtrykk før... Har også som "mamma+lilleknert" vært inne på bihulebetennelse, for hodepinen føles mye likt som når jeg har hatt betennelse før... Selv om jeg ikke føles meg tett noen sted nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...