Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at 3 åringen fikk lagt inn dren, har han blitt mer var for høy lyd, og vil ikke ha på lyd på radio/tv etc "høyt". Holder seg også for ørene dersom det blir mye støy fra mange i feks barnehagen. Er det flere som har ooplevd dette i forbilndelse med dren? Han har ellers normal hørsel, så langt de har klart å teste....

• 14 år senere...

Fortsetter under...

Hei! Kan jeg spørre hvordan det gikk med 3 åringen din? Har en 2 åring som la inn dren tidligere i år og putter fingrene inn i ørene mye ved høy lyd, klarer ikke at vi synger heller.

Sjusak skrev (På 27.8.2010 den 18.41):

Etter at 3 åringen fikk lagt inn dren, har han blitt mer var for høy lyd, og vil ikke ha på lyd på radio/tv etc "høyt". Holder seg også for ørene dersom det blir mye støy fra mange i feks barnehagen. Er det flere som har ooplevd dette i forbilndelse med dren? Han har ellers normal hørsel, så langt de har klart å teste....

Jeg vet ikke med dren, men det blir vel satt inn pga gjentatte ørebetennelser gjør det ikke?

Jeg hadde ørebetennelse i fjor, så trommehinna sprakk, og høy lyd var grusomt etterpå. Alle høye lyder skjærte i ørene som en sprukken høytaler, skurret og var ubehagelig. Varte i 3-4 mnd til trommehinna var grodd skikkelig igjen.

Vil jo tro de opplever noe av det samme med dren? For det går vel gjennom trommehinnen eller?

Anonymkode: 7aded...444

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke med dren, men det blir vel satt inn pga gjentatte ørebetennelser gjør det ikke?

Jeg hadde ørebetennelse i fjor, så trommehinna sprakk, og høy lyd var grusomt etterpå. Alle høye lyder skjærte i ørene som en sprukken høytaler, skurret og var ubehagelig. Varte i 3-4 mnd til trommehinna var grodd skikkelig igjen.

Vil jo tro de opplever noe av det samme med dren? For det går vel gjennom trommehinnen eller?

Anonymkode: 7aded...444

Ja var pga væskeansamling som ikke drenerte seg selv i mellomøret etter gjentatte ørebetennelser. ja i trommehinnen!
Oi ja det virker som barnet får vondt av å høre på.. er veldig plagsomt og utfordrende i barnehagen:( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...