mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 hvor lang tid tok det for dere som har født fikk rier eller vannet gikk? leser at det vanligste er at når slimproppen går tar det 1 til 7dager før fødsel, men det kan og ta opp til 3uker. jeg er ganske sikker på at deler av slimproppen gikk i dag tidlig, men har ikke merka noe mer hverken til slim eller at det er fødsel på gang. har menssmerter i dag, men det har jeg hatt i over 1 uke nå. kan det ta lang tid før resten av proppen går? skulle ønske jeg viste om det skjer noe i løpet av uka eller om det vil ta flere uker. lettere å planlegge siden vi egentlig skal reise bort neste helg (2,5timer unna nærmeste sykehus).
lykkelig med2 gutter Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 de gikk her etter hinneløsning/stripping forrge onsdag, MEN merker ingenting til fødsel.... sist fødsel merket jeg aldri at proppen gikk, så der vet jeg ikke...
mamma til 3:) Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Min "propp" har gått i fire deler over de siste 2-3 ukene... Og ingen spesielle tegn enda:p Sist fødsel tok det bare 10 timer fra den gikk til ho var ute. Og vannet gikk med førstemann, og da tok det tre timer før han var ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå