Gå til innhold

Gulping og liten vektokning - 3-4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jenta vaar har begynt aa gulpe endel i det siste - siste 2-3 ukene. da vi var paa 3 mnd kontroll hadde hun kun gaat opp 1 kg paa 2 mnd, vi fikk hore det vansligse var 1 kg per mnd. Men hun var nesten 62 cm ( vi er normalhoyde). Hun virker ellers blid og fornoyd. Er veldig stille og graater skjeden, kun om hun er sulten, trett eller vaat. Sover normalt, om enn litt lite paa dagtid.

legen mente vi skulle prove med tillegg etter aming, men hvordan kan vi gjòre det nar hun ofte spiser til hun gulper?

Noen som har erfaringer? Tas imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulpingen er det nok vanskelig å gjøre noe med.... Så fremt du får henne til å rape ordentlig osv. Så et tips her tidligere om å sette ungen opp i sittende stilling på fanget og stryke ryggen. Jeg har prøvd og det hjelper. Samtidig sørger det for at hun sitter litt i ro rett etter at hun har spist.

Hvis legen sier at du burde gi tillegg så hadde jeg gjort det. Er det etter hver amming? Hvis ikke så hadde jeg nok gitt grøt på kvelden, men det er nok bare meg:-) Jeg har en sånn liten frykt for at hun skal begynne å foretrekke flaske fremfor pupp:-(

Lykke til og jeg håper det ordner seg snart.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...