Gå til innhold

urinprøver-svar som ikke er å bli klok på..

Anbefalte innlegg

på mandag var jeg jo på legekontroll og leverte en urinprøve som ble satt til dyrkning og sendt til sykehuset på laben der..

var på rikshospitalet idag og leverte en urinprøve der også og den var helt fin fikk jeg beskjed om.

kommer hjem og blir oppringt fra legekontoret om at det var påvist bakterien e-coli i urina mi og at jeg trengte behandling for det..

må da levere en ny urinprøve på legekontoret på mandag sa de i telefonen...¨

syns ikke dette er helt lett å bli klok på jeg, hvem skal jeg tro på og hva bør jeg slå meg til ro med.. må innrømme at å få høre at de hadde funnet denna e-coli bakterien hos meg var vemmelig å høre og en smule bekymret.

noen som har vært borti det samme???

Fortsetter under...

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

En urinprøve må jo stå til dyrkning i minimum 20 timer, for å kunne bekrefte/avbekrefte bakterier. Beste er nok å prøve å slappe av frem til mandag, levere ny test til dyrkning, og få svaret på tirsdag.

Men siden legen sente testen som hadde stått til dyrkning til en labb, så viser det jo til at den ga utslag, for de sender den ikke til labb på sykehuset uten grunn.. Kan forstå beskymringen, men side de sier den skal behandles (etter dobbel sjekking) så ville jeg nok prøvd å slå meg til ro, er det noe der, så blir det behandlet, og det er nok ingen fare for ungen, så lenge de starter en behandling tids nok, så er sjansen minimal for at det skal skje noe...

Sender over noen beroligene taner og et ønske om en forholdsvis rolig helg. Hadde det vært noen fare, så ville de nok tatt deg inn til sjekk i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...