Bæibi1+2 Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Når fikk dere mage med nr 2? (nr en er 2,5år) jeg er bare i uke 5 men føler meg jo som en ballong. Buksne strammere allerede... Selv tidlig på dagen. Litt avslørende egentlig og har ikke tenkt å fortelle det til så mange enda. Bare lurte på om det bare er meg:-)
Elviraen Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Samma her, jeg er 4+ noen dager, har DEN ballongen på kvelden, har hatt på meg tunika og tights på jobb noen dager nå, har fått litt oppblåst mage på dagtid også.... ekkelt med for trange bukser...... nr er ett år og noen mnd..... Men jeg har en del luft i magen også..... huff... hahah men d hjelper liksom ikke at den kommer ut, magen strutter likevell...... er usikker på om der bare blir værre og værre, eller om den blir mindre oppblåst en liten stund for SÅ å bli DIGER...... nei vanskelig å holde på dette ja!!! Det er jo SÅ arti å fortelle det, kommer til å vente til uke 10 tror jeg.....
mastermind Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Besøk fra 2tri Gravid med nr 2, bruker vanlige klær, bare nærmeste familie som vet noe. uke 18. Kommer til å si det når vi har vært på UL. Ser bare ut som jeg har lagt på meg litt. Akkurat nå er dere bare oppblåst. Det går over.
Ina Sofie08♥Spire11♥ Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Hei du. Jeg er 5+5 i dag og buksene er kjempestramme rundt livet. Vekten er stabil så jeg tror det kun er luft...-huff Førstemann er også 2,5 år ( førstejente;)
Bæibi1+2 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2010 Haha, det er nok bare luft ja. Min første er også jente:-) Lykke til med magene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå