GladOgGravid <3 Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei.. Lurer litt på hva dere gjør i rugetiden jeg, og hva dere ikke gjør? Lever dere som normalt, og ingen forskjell? Eller tar dere det mere med ro? Hører så mye om ikke gjør ditt, ikke gjør datt.. Så nå vil jeg høre med dere Ellers ønsker jeg lykke til, og håper på mange positive tester fremover! ))
glinten Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Hei Kelini. Jeg lever som normalt i rugetiden:-)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Lurer litt jeg også, hva med trening? Trener selv nå 4-5 ganger i uka, bør jeg trappe ned treningen eller roe ned på noe måte? Trener både styrke, dans og yoga.
glinten Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Jeg fikk beskjed om å fortsette treningen og leve som normalt:-) men når det er sagt, så føler jeg selv for å ikke ta meg helt ut. Kommet langt i rugetiden? jeg er ikke ruger før på søndagen...hadde uttak i dag.
MK73 Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Bortsett fra at jeg lever som om jeg var gravid (dvs mhp mat og drikker) så lever jeg i hovedsak normalt. Prøver å ta det litt mer med ro enn vanlig (ikke stresse), jobbe litt mindre og kose meg enda litt mer :-) Mhp trening så gjør jeg det jeg føler for.
GladOgGravid <3 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2010 Så koselig at noen svarer )) Jeg lever vel som normalt, men har det i bakhodet at jeg KAN være gravid.. såååå jeg tar det litt mere med ro enn før og kommer ikke til å løfte så tungt på jobb lengre.. Ellers vil jeg prøve å leve som før,hehe.. Jeg er på 3 rugedag bare, og testdato 7 september.. Sukk, dagene går jo så treeeeegt
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Hei! Låg med bena høyt de første dagene... Tok det med ro...var sykemeldt...gikk en del småturer etterhvert... Prøvde å kose meg mest mulig... Unngikk ting som ikke er bra for gravide... Tok vitaminer...ikke noe hokus pokus... Og krysset alt jeg hadde og sendte noen bønner både hit og dit :-) Lykke til!
Mirakel <3 Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Hei Av legen som satte inn egget så sa han uten at jeg spurte. Lev sunt,trim som vanlig.seksualliv som normalt og at han hadde ingen tro på de som la seg på sofaen .Alt du føler for å gjøre sa han. Jeg har da gjort det,men har tatt det litt mer med ro de 2-3 første dagene og prøver å la være å stresse. Men jeg personlig tror at hvis det er meningen at det skal feste seg og bli til ønskebarnet så gjør det det uansett hva vi gjør/ikke gjør :-) Lykke til :-)
hannetroll Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Jeg levde helt som vanlig. Travel og stressende uke på jobb, og dermed andre ting å tenke på enn ruginga. Legen vår oppfordret til vanlig aktivitet, bare unngå alkohol og koffein. Tror jeg hadde blitt kokko om jeg skulle ligge på sofaen og glo i veggen i rugeperioden....
GladOgGravid <3 Skrevet 30. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2010 Jeg hadde innsett på torsdag, så jeg var så heldig å ha helga til å slappe av på også Tok en rolig helg, men var jobb i dag og det var deilig!! Tiden gikk litt fortere ja.. Og rugetiden er lang nok som den er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå