MyLittlePony Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei! Har hørt at det ikke er så lurt å ta solarium når man er gravid? Stemmer dette? Jeg skal i et bryllup, er da i uke 31, og kunne veldig godt tenke meg å tatt sol 3-4 ganger før...bare for å fått pittelitt farge :-) Noen meninger om dette?
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Jeg er generelt forsiktig med å gå ut i solen på grunn av det jeg har lest under "uke for uke" infoen her og andre steder. Det er jo ikke farlig for barnet ditt om du soler deg/tar litt sol, men du kan få stygge pigmentforandringer som aldri vil gå vekk. Et sted leste jeg om det beskrevet som store gråbrune flekker. Jeg bruker en god dæsj med solkrem om jeg skal sitte i solen, og har bevisst ungått å sitte lenge nok til å kunne bli brun. Du må jo ta valget selv, men du kan risikere stygge pigmentforandringer på kroppen og i fjeset.
MyLittlePony Skrevet 27. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2010 ..hm...det vil jeg jo ikke ha :-( Tusen takk for svar :-)
Gulljentene Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Vil bare nevne at jeg fikk en slags "maske" med brunfarge rundt øyepartiet sist jeg var gravid, og har ikke spor av dette idag! Det forsvant ganske raskt etter fødselen, kanskje flaks da men... Ellers så er det noen "snille" selvbruningskremer/bodylotion med brunende effekt du kan bruke i 3-4 dager før festen også kan du droppe mer smøring etterpå Dovekremen funker bra
*Smiley* Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Jeg fikk også maske med brunfarge , men under øynene forrige svangerskap.De ble verre når jeg ble brun.Det er 3 år siden og nå er det bedre. Bruk solkrem ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå