Gå til innhold

Noen som ikke er kvalme enda?

Anbefalte innlegg

Føler meg nesten som den eneste her inne som ikke er kvalm!

Ble kvalm med førstemann rundt denne tiden og kjente antydninger til å bli det fra ca 6 uker. Idag er jeg 6+1 og har ikke antydninger engang.

Veldig deilig såklart men det er rart å være gravid uten å kjenne noe..

Typisk at jeg skriver dette også kicker det inn imorgen..hehe..off nei la meg slippe. Noen her inne som har gått gjennom et helt svangerskap UTEN kvalme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142249086-noen-som-ikke-er-kvalme-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa det til et par stykker en dag at jeg ikke har antydninger til kvalme, og dagen etter ble jeg selvfølgelig kvalm :P

Jeg er bare kvalm om jeg er sliten eller sulten, ellers er jeg i god form!

Er 6+6 i dag, og kvalmen kom vel plutselig når jeg var 6+3 og hadde fått for lite søvn.. Nyt det så lenge du kan! Vi er heldige om vi slipper, eller kan unngå det ved å spise eller såve :D:D

Nei, dessverre;(

Kom for fullt i uke 7. Og egentlig kan jeg jo trøste meg med at det mest sannsynlig går over til uke 12, 13, og det er jo ikke så lenge men det virker lenge når en må gå på jobb hver dag...er lærer så jeg kan liksom ikke slappe av ved kontorpulten heller!!

Annonse

Jeg er ikke kvalm enda.

Har faktisk ingen symptomer i det heletatt.

Er bare 5 uker på vei.

I min første graviditet ble jeg kvalm på dagen 6 uker å var det nesten gjennom hele svangerskapet.

Håper jeg slipper det en gang til, men det hadde vært morro å kjent noe da:( merker ikke at jeg er gravid jo!!

Interessant å høre at noen har vært kvalme i ett svangerskap og ikke kvalme i et annet...da er det håp :-) Lurer på om det har noe å si med kjønn jeg eller om det kun er en myte. Jeg var ihvertfall kvalm fra uke 6 sist og jeg fikk en gutt..nå er jeg 6+5 (tror jeg) og har kun vage antydninger til kvalme på morgenen før jeg har spist.

Spennende å vite at svangerskapene kan bli så forskjellige..

Denne gangen er jeg kun litt øm i korsrygg og kjenner litt stikninnger i livmor avogtil...sist gang var jeg kvalm, ekstremt trøtt og hadde ømme pupper i tillegg til at allergien min blusset skikkelig opp fra uke 5-7.

Kom nå i uke 9, samme som sist. Regner med at verste er over i løpet av et par uker. Fra uke 11-14 kom det bare ved "for mye" fysisk aktivitet for eksempel yoga;) Så det er bare å holde seg i ro en måndes tid for min del... Var slik det var sist selv om jeg fikk jente, og da skal man bli veldig kvalm...

Må si meg enig med mange av de andre her, veldig forskjellig svangerskap så langt. Første gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt, denne gangen kom det i uke 8 og er omtrent kvalm hele tiden.

Håper du slipper kvalmen helt denne gangen da:)

Lykke til=)

Annonse

Off jeg blir bare reddere og reddere jeg :-( Hadde ikke forventa at jeg skulle frike sånn ut bare pga sympom-mangel men nå gjør jeg det. Er i uke 9 og har ingen symptom...ihvertfall ingen klare graviditetssymptomer.

Var som jeg har skrevet et annet sted til tidlig ul når jeg ifølge menstermin var 7 uker..da kunne de ikke se noe bankende hjerte men konkluderte med at det var fordi jeg knapt var 6 uker. Men det stemmer ikke..vet når jeg hadde eggløsning og når vi hadde sex så jeg var minst 6+4 på vei og "alle" sier at man lett ser et bankende hjerte i den tida :-(

Jeg har dessuten vært MYE syk- 3 uker med lungebetennelse, antibiotikakur og alt som følger med.

Og så på toppen av det hele leste jeg under uke 9 i svangerskapet idag at så og si "alle" mister en eller annen gang i løpet av et liv. What??? Jeg har hørt det motsatte jeg! At det vanligvis går bra hvis man først er blitt gravid fordi de fleste mister før man vet at man er gravid..trodde det var ca 15% som mistet-.-..og det er vel ikke nesten alle????

nei nå må jeg roe ned og vente til onsdag...da får jeg vite..ber til Gud om at spiren er der og er frisk og at det blir april-baby på meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...