Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Eg får ikkje svar på den epost adressa, har sendt 2 stk... Noen av dere som har opplevd samme?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 heihei:) vet kem du mener:) han er en kamerat av meg:) Han har fått ny e-post [email protected]. håper du får svar på det du lurer på
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Litt rart, fordi Kimby sier dette er EI ho kjenner godt, ikkje en mann :/ Hilsen HI
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 [email protected] er ei dame (trur ho heiter Susann...?) Har hatt kontakt med ho tidlegare, og ho svarte rimeleg kjapt på mailane. Trengte noken daga "svartid" på kanaliseringa, men det ga ho beskjed om. Mulig ho har det travelt for tida...? Svarar deg sikkert når ho får mulighet:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Takker for svar tuppelura Eg sendte ho første eposten for et par mnd siden og enda en igår... Så eg lurer på om epostadressa ikkje eksisterer lenger... Litt rart også i grunn, for alle hotmail adresser slutter med .com og ikkje .no... :/
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Det hugsa eg at eg stussa over òg, men no såg eg på mailen min at det var hotmail.no som var adressa ) Den var iallefall i bruk i Juli, det var då eg fekk svar frå ho.. Du får ha lykke til iallefall, håpar du får svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå