Gå til innhold

Bare en liten en, hvis noen er interessert nok og har litt ekstra tid...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for et interessant innblikk i hvordan det foregår med vaksiner i den tredje verden.

Er det virkelig mulig å bli fengslet for å stille vaksinespørsmål?

Og er det virkelig slik at afrikanerne vaksineres med oral poliovaksine og slik at CDC advarer eget folk mot denne vaksinen pga dens sykdomsfremkallende egenskaper?

Ja, whale.to er en skikkelig pålitelig kilde. De er redde for chemtrails også (det vil si, de tror at skyene som dannes etter at fly har fløyet over himmelen EGENTLIG er kjemikalier som sprøytes ned over oss for å holde oss i sjakk). Se selv: http://www.whale.to/b/chemtrails.html

Forøvrig har jeg faktisk møtt en dame fra Uganda som hadde hatt polio som barn, og Helseinterressert - jeg tror ikke du hadde ønsket deg hennes helse, for å si det sånn.

ostepop,

Selv om en nettside kan ha interessant info behøver man ikke være enig i alt som står på nettsiden. Hvis du ser etter vil du også finne mye info fra "anerkjente medisinske tidsskrift" der også.

Jeg tror ikke du kunne tenke deg helsen til mange vaksineskadde heller ostepop.

Det er som å argumentere mot sikkerhetsbelter eller airbags i biler. Det er slett ikke uvanlig at man blir lettere skadet av dem etter alvorlige ulykker, men at de hindrer mange, mange dødsfall er hevet over enhver tvil.

Kjører du uten å bruke sikkerhetsbelte og med deaktiverte airbags av redsel for å bli skadet av dem?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...