Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Noen som har prøvd det og ikke gått i fødsel etterpå? Jordmor er helt helt sikker på at en slik akupunktur vil sette meg i gang med fødsel. Mener eneste grunnen til at det ikke starter av seg selv er at jeg er sliten og stresset. Har rundt 20 dager til termin, og babyen er veldig veldig klar. Lagt festet med hodet ned i over 3 uker. Må også legge til at jeg er 3gangs fødende, og rett og slett panikk for fødsel
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 jeg hadde min første behandling med modningsaku. på onsdag. jordmor sa jeg ville kunne merke hyppigere og sterkere kynnere enn vanlig. merket ingenting.. kynnerne har faktisk blitt færre! men hele vitsen med modningsaku. er jo at livmoren skal gjøres klar til fødsel, at man får en bedre fødsel. at riene og slikt skal være mer effektive og at det skal gå raskere. hva slags "bivirkninger" man har etter behandlingene, er veldig forskjellig fra person til person virker det som!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 på onsdag var jeg forresten 37+4
Gjest Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Modningsakupunktur er jo for å gjøre kroppen klar, det er ikke det samme som igangsettelsesakupunktur. Det skal og gjøre fødselen lettere og få livmoren til å trekke seg bedre sammen. Jeg var til min første time i går. Ikke merket noenting ennå...
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2010 Noen som har prøvd igangsettelsesakupunktur da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå