Gå til innhold

Dato for Keisersnitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med legen i dag og de har bestemt dato for å ta keisersnitt, torsdag neste uke blei det. Da er jeg i uke 36 + 5. Båder gleder meg og gruer meg veldig når man vet eksakt når man skal føde. Skal ha tvillinger da, så det blir ganske spennende. Ville bare dele med dere:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og gleder oss til oppdatering... Og siden du ikke bruker støvet ditt selv må du være raus med resten av oss som sitter her!!!

hehehe

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Masse lykke til :)

Du har mye gøy i vente som skal ha tvillinger, som en ikke opplever m enlinger :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med dato :) Det er deilig å vite hva man kan vente seg :) Jeg har fått dato for igangsetting før termin, og er lykkelig av å vite hvor mange dager til jeg må gå :) jeg skal til pers om 1uke :) hvis det ikke skjer spontant før den tid da, noe jeg selvfølgelig håper på :)

Vi møtes på den andre siden ;)

Skrevet

Så spennende!

Må være litt godt å vite når det skal skje!!

Er kjeeedelig å gå å vente..

Lykke lykke til hvertfall!:)

Skrevet

Takk alle sammen, ja det er veldig deilig å vite dato, da blir liksom dagen mye enklere og kortere synes jeg:) Ja, vi sees på andre snart om ikke så lenge til:) Men lykke til alle som venter fortsatt:)

Skrevet

Åååå, masse lykke til Celine84:=) Også så morro at du skal ha Tvillinger da. Herlig. Jeg tok keisersnitt sist da jeg fikk dattera mi. Det kommer til å gå så bra. Legene er flinke:=)

Skrevet

Hei Gravid30

Siden du har født før og tok keisersnitt, når det var ferdig, fikk dere enerom eller måtte dere ligger sammen med andre (fler mannsrom), og hvor lenge var du på sykehuset da? Fikk mannen/sambo overnatte hele oppholdet på sykehuset?

Det er vel sikkert litt forskjell med et barn enn tvillinger, men det er sikkert samme systemet:) Skal ta KS på Riksen, og bor ca. over 1 time fra sykehuset, så håper min mann kan i hvertfall være sammen med meg og barna hele oppholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...