Gå til innhold

Dere med babyer på ca 7kg, hvilken bleie bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Vi har brukt pampers baby dry str 3 og har ikke hatt noe problemer med lekkasjo. Men så var de utsolgt i butikken og vi kjøpte active fit. De var gode og myke, så vi fortsatte med dem. Men nå har bleien av en eller annen grunn begynt å lekke når han bæsjer og spesielt om natten når han er i ro. Bruker dere forskjellige bleier på natten og dagen? Hvilen bleie har dere best erfaring med? Sønnen vår er 10 uker, så han krabber ikke og sånt. Spreller bare mye med bena! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt pampers baby dry str. 3. Prøvde også active fit, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Har nå også Libero sine i str. 3, den er jeg veldig fornøyd med. Bruker den om dagen , den holder veldig godt på både bæsj og tiss. Bruker Pampers baby dry om natten, for den er litt tynnere og mykere, og han tisser nesten ikke om natten. Sønnen min er 4 mnd. nå.

Skrevet

Heisann. Junior er snart 10 uker også og veier vel omtrent det samme. Vi bruker Libero 3 (5-8 kilo). Dette funker utmerket, både natt og dag..

Skrevet

hei!

Vi har hele tiden brukt "pampers baby dry" på natten, og "pampers active fit" på dagtid. Jeg har vært kjempe fornøyd hele tiden.

lillegutt her er 9mnd nå, men veier bare 8kilo, så han bruker str.4.

han er kjempe aktiv både dag og natt! Kryper rundt hele dagen, og da har bleiene vært kjempe gode.

I noen tilfeller har vi måtte bruke "libero up and go" fordi han har begynt å nekte rundt bleieskift. men disse bleiene er jeg ikke så fornøyd med, så neste gang skal vi prøve "pampers easy up"

active fit holder ikke på nettene her nei!

Skrevet

Her bukes det av og til libero up&go på dagen, men mest libero comfort fit nr 4. Den brukes alltid om natta. Hun tisser mye om natta og den holder helt tett hos oss:-)

Skrevet

Barnet mitt bruker Landlord som du får kjøpe på Rema 1000. De bleiene kom nestbest ut i test (bak coop sine) og er de billigste bleiene du klarer å oppdrive:)

Synes å huske de koster 27 kr for 50 bleier:)

Lekker ikke og stumpen har alltid fin farge:)

Skrevet

Jenta vår veier ca 7.5kg.

Har helt fra fødselen av brukt pampers baby dry. De hadde noen lekasjer, men ok.

Når hun gikk over fra 3 til 4 tenkte vi at vi skulle prøve active fit!! Nei nei og atter nei!! Denne lakk jo til og med tiss!!!

Har de siste 14 dagene brukt Libero nr 4 (de som er i jubileumspakkene. Ikke up &go). Superfornøyd!!!!! Ikke lekket en eneste gang enda! Vi prøvde libero en gang når hun var nyfødt også, men da var bleiene så stive, nå passer de perfekt til henne :-)

Skrevet

Jenta vår veier ca 7.5kg.

Har helt fra fødselen av brukt pampers baby dry. De hadde noen lekasjer, men ok.

Når hun gikk over fra 3 til 4 tenkte vi at vi skulle prøve active fit!! Nei nei og atter nei!! Denne lakk jo til og med tiss!!!

Har de siste 14 dagene brukt Libero nr 4 (de som er i jubileumspakkene. Ikke up &go). Superfornøyd!!!!! Ikke lekket en eneste gang enda! Vi prøvde libero en gang når hun var nyfødt også, men da var bleiene så stive, nå passer de perfekt til henne :-)

Skrevet

Jenten vår er 5 mnd og veier 7.2 kg. Vi bruker Pampers active fit nr 3 og synes de fungerer bra. Brukte baby dry før, men det ble en del lekkasjer spesielt da hun satt i bilsetet, så en perioder brukte vi da baby dry på natten og active fit om dagen, men gikk over til å bruke kun active fit hele døgnet. Har prøvd Liberobleier og, men de lekker til og med tiss, og er tykke og klumpete mellom beina, så de liker jeg ikke.

Skrevet

Bruker Libero comfort fit (4) for tiden, og er veldig fornøyde med de. Var veldig fornøyd med Landlord sine ei stund (rema sine).

Skrevet

Vi bruker Pampers active fit nr 3, og de fungerer utmerket. Ikke noe lekkasje, myk og elastisk og lite lukt. Om morgenen er den så full at den såvidt henger på, men ingen lekkasje.

Med forrige unge likte vi ikke Papmpers, og brukte kun libero.

Etter å ha lest denne tråden, ville jeg prøve Liero nr 4, men huff, lekkasje etter kun halve natta! Mulig den er for stor. rett tilbake til Pampers!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...