Gå til innhold

190 dager igjen =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen min er ikke så veldig bra, Ikke kvalm, men sover svært dårlig og har vondt i bekkenet, vurderer å be om gradert sykemelding etterhvert.

Legen har anbefalt keisersnitt av to grunner: den ene er at jeg har en underlivssykdom som heter lichen som gjør at huden i underlivet har lett for å sprekke, få sår som strever med å gro. Den andre grunnen er at jeg revnet kraftig under forrige fødsel og har slitt med ettervirkninger av dette. Jeg synes keisersnitt er mer skremmende en fødsel, men vil ikke ta sjansen på å ødelegge seksualiteten min fullstendig, så derfor er det blitt slik :-)

Annonse

hadde tenkt å psøve å holde oss denne gangen,har visst d de to andre gangene,og siden dette blir den sisste ongen ( :( hehe) så vil vi vente med spenningen,men vet ikke om vi klarer det når vi først er på ul =P hehe

vi har ne gutt og en jente fra før så har liksom litt klær uansett hvilket kjønn det blir =)

jeg føler litt på at det kan være en gutt der inne =) har du en feeling på kjønn?=) men fortsetter spyinga nå fremover så må d vel være en liten pike hehe ( spydde helt fra uke 6 til 20 da jeg skulle ha jenta) hehe

Dette svangerskapet har vært veldig annerledes enn da jeg gikk med jenta mi, ingen kvalme etc. Jeg har hørt om andre som har hatt veldig ulike svangerskap tross samme kjønn, så aner virkelig ikke :-) Er veldig spent. Jenta vår vil ha jente, for meg er det virkelig det samme denne gangen, men alltid spennede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...