heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Dikt til baby Jeg stryker hånden over ditt myke kinn mens jeg tørker en tåre fra øyekroken min. Det er ikke en tåre av sorg eller smerte, men et bevis på den sterke kjærligheten i mitt hjerte. Jeg prøver å forestille meg hvordan din fremtid vil være, mens jeg ber en stille bønn om at du får alt du ønsker deg, min kjære. Men jeg vet jo at ikke alltid veien er rett, å velge riktig er ikke alltid så lett. Du vil møte motgang, smerte og sorg, men tilslutt vil du finne lykkens borg. Der vil du finne hvile på en sterk arm, og kanskje huske minner fra mammas myke favn. Når stormen uler på sitt verste og du er trist og lei, lukk øynene og tenk på at mamma elsker deg. For uansett hvor i verden du vil være, skal du vite at mamma er der for deg min kjære. For du og jeg har delt samme blod, og ingen kan skille oss, for vi har sterke bånd vi to.
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2010 Eg berre falt pladask.... åååå som eg gledar meg til å få helse på vesle nurket <3
Trinemor & go'gutten Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Nydelig Begynte nesten å tute her, hehe.
ev@drian Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Ah, sukk... *blunker hardt* For et herlig dikt... Ja, vi er jammen heldige som får oppleve å være mødre - tenker ofte disse tingene om min 5 år gamle sønn når livet går litt opp og ned. Ååå, nesten så man får fysisk vondt i hjertet, så høyt man elsker disse barna!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2010 Ja får tårer i augene, det var veldig beskrivande.... og som du HESTESTUDINA seier, tenker det ofte om datra mi på to år når dagane går litt opp og ned! Så heldige vi er som får oppleve den fantastiske rolla: å vere mamma Snart har eg t.o.m to sjarmtroll <3 <3 Lykke til vidare med svangerskapet alle sammen, det er vel verdt alle vondter!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Guh, så fint! =) Ikke lett å sette ord på morslykke... Lukk øynene kjære, og vær ikke lei. Mamma og Pappa vil alltid være hos deg. Når du er våken, når du sover, når du tar dine første skritt vi lover. Vi skal kile deg så du ler, og ligger på ryggen og ber om mer. Vi skal kysse dine kinn, dine ører og din nese, og tørke tårene vekk fra fjeset. Vi er hos deg, dag og natt, vårt kjære barn, vår lille skatt.
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2010 Å guuu so fint det va <3 Kjenner at idag tar alle hormener over... er i skikkelig "grinehjørne"... hehe! Tar gjerne imot fleire gode ord visst det er nokon som har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå