hilde og gutta Skrevet 28. august 2010 #26 Skrevet 28. august 2010 Termin? 12.01 Bekken? av og til når jeg har gått mye Halsbrann? nei Åreknuter?ja en Ødemer? nei Nattesøvnen? noen netter bra,noen netter dårlig Kynnere? nei Energi?kommer å går,mye trøtt Trening? promenerer hver dag Jobb? arbeidsledig
har4barn Skrevet 29. august 2010 #27 Skrevet 29. august 2010 Termin: 15.mars Bekken: Bra enda. Fikk plager rundt uke 20 sist. Halsbrann: nei Åreknuter: nei Ødemer: nei Nattesøvnen: Sliter litt. Er mye og ofte våken. Kanskje 10 x/natt Kynnere: nei Energi: Bedre for her dag nå som kvalmen slipper taket Trening: Spinning 1-2 x i uka Jobb: Jobber 50% i år pga ønsker å bruke mer tid på familien. Er lærer.
Maglill_28 Skrevet 29. august 2010 #28 Skrevet 29. august 2010 Termin - 20. januar Bekken - ja siden uke 6 Halsbrann - jeg har magesyre i mellomgulvet. Kommer kun hvis jeg har spist for mye, eller ikke har vært på do på flere dager. Åreknuter - nei Ødemer - litt vann i bena tror jeg selv ihvertfall Nattesøvnen - er oppe minimum 1 gang per natt for å tømme blæra Kynnere - ja hver dag, morgen og kveld Energi - akkurat nå veldig bra, men varierer veldig Trening - Trener på helsestudio 3 ganger i uken, samt går tur 1 gang i uken. Jobb - Ja, 100%.
AO3 Skrevet 29. august 2010 #29 Skrevet 29. august 2010 Termin: 4. februar Bekken: Bra Halsbrann: Nei Åreknuter: Nei, ikke enda, men frykter det kommer, er veldig arvelig belastet... Ødemer: Nei Nattesøvnen: Ok, bedre nå enn i 1tri Kynnere: Nei Energi: Bedre enn i 1tri. Blir stadig bedre, men blir fort sliten. Trening: Tja.... Går turer. Skal forsøke å få til å trene litt snart, hvis (når) ting roer seg på jobb. Jobb: Jobber 50%, 50% sykmeldt. Synes det fungerer greit, bortsett fra at det ikke finnes noen vikar for meg, så de samme oppgavene må stort sett gjøres, bare på kortere tid...
Ijea *Fødeklar* Skrevet 29. august 2010 #30 Skrevet 29. august 2010 Termin: 23. desember Bekken: Har ikke merket noe endae Halsbrann: Nei Åreknuter: Nei Ødemer:Nei Nattesøvnen: Sover lenge og sover godt Kynnere: Nei Energi: Har greit med energi, men blir fort sliten om jeg er ute bland masse mennesker Trening: Dårlig med trening i det siste. Mye skolearbeid og andre ting som krever tid Jobb: Nei
Cybele Skrevet 29. august 2010 #31 Skrevet 29. august 2010 Termin - 7.mars Bekken - fint Halsbrann - nei Åreknuter - nei Ødemer - nei Nattesøvnen - elendig hele 1.trimester. Ovveraskende og irriterende. Bedre nå, bortsett fra konstant vannavlating Kynnere - nix, men er nok litt tidlig;) Energi - elendig i 1.trimester, finfint nå=) Trening - jepp, yoga, spinning og turer i skogen. Som før graviditet Jobb - 100% student
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå