Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, sluttet på pillen i desember(snart 1 år siden) har hatt mensen som normalt men ikke noe hell til nå, noen som er i samme båt som meg ?

bynner å lure på om det er noe galt me oss:( noen som har noen gode råd ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare i min 5 pp nå, men med første mann tok det ett år før jeg ble gravid.

Andremann satt på 9 pp.

Skrevet

Har det litt som deg, men har ikke prøvd fullt et år enda... men TR dukker stadig opp*

Håper der lykkes med dere snart :)

Skrevet

ok, fint å vite at man ike e aleina, litt usikker på ka alle disse forkortelsene dere skriver er, som pp og TR ? :o

Lykke til, til dere også:)

Skrevet

Vi er nok fleire i samme båt ja :)

Slutta på pilla i oktober i fjor, ca 1,5 mnd til vi har prøvd eit år, uten hell forløbig.. Men håpet er der jo fortsatt :)

Gode råd er vel å ha mest mulig kos med mannen når ein skal, og ellers prøve å tenke minst mulig på det og leve som normalt.. (Og der er jo lettare sagt enn gjort...!) :o)

Forkortelsane betyr (rett meg for all del om eg tar feil...) :

pp= prøveperiode

TR= tante rød

Skal vere ei side her med gode forklaringa på forkorelsar og uttrykk, trur den ligge oppe på 1.sida..

Lykke til :)

Skrevet

fant svar på de forkortelsan rett etter æ hadde sport! :P hehe

ja det e så frustreranes siden man ikke bare kan fære på butiken å hente det, man må pent vente å se om det skjer.

har du noen barn fra før, eller e det første hos deg også ?

prøve å leve som normalt, men som du sir, vanskeligere å utføre enn å si! :)

lykke til :)

Skrevet

Ja, du kan so sei.. :o) Har fleire av mine beste venninder rundt meg som går gravide no, litt sårt kvar gong eg høyrer om ei ny, sjølv om eg unnar dei det såklart! Vil berre vere den som kan glede meg over ein liten spire i magen min eg òg, og det så snart som mulig.. :-D

Har ingen frå før, så det er det etterlengta fyrste på oss òg ;) Har prioritert andre ting til no, og mannen måtte "bli klar" fyrst, og no er han nesten den mest gira av oss.. he he

Reknar med eg skal til gynekolog om ikkje så lenge, ventar på time, så det blir spennande kva han då tenkjer framover..

Hadde vore kjekt å hoppa over til 1.tri snart ;o)

Skrevet

ja, har også noen veninne som va gravid, men de har jo fått baby nå, man føler seg på en måte litt uttafor, me alt det baby snakket :P

vi får krysse fingran å håpe vi e der før jul :)

har nylig vert oss gynekoligen å alt var bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...