Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snorking en vanlig graviditets-ting?

Jeg har aldri snorket særlig mye før, men nå de siste ukene har det vært ille. Det teiteste er at jeg begynner å snorke FØR jeg sovner. Det skjer gjerne i det jeg lukker øynene. Og så ligger jeg og irriterer meg over min egen snorking så jeg ikke får sove.

Og hvis jeg først sovner så er det ikke bare bare å være samboeren min. Stakkars mann.

I natt skal jeg sove på sykehuset.

Jeg deler rom med ei annen. Nå tørr jeg ikke å sove, for jeg er redd for å holde henne våken.

Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjent problem hos meg ;) Ingenting å gjøre med det dessverre, du vil bli temmelig sliten hvis du skal holde deg våken hele natten.....Jeg er ekstra ille når jeg er gravid- har til tider måtte ha eget rom;) hehe....

Skrevet

Signerer den. I det siste har jeg begynt å snorke noe helt sykt. Jeg våkner av at jeg selv beynner og snorke... Har aldri snorket tidligere, så det er noe som har kommet med graviditeten ja.

Heldigvis sover mannen ganske tungt, så han blir ikke så plaget :)

Skrevet

Ja, desverre. Mannen sliter med å få sove, siden han ikke er vant til at jeg snorker. Siste jeg snorket var forrige gang jeg gikk gravid.

Jeg har sagt han kan bytte seng med jentungen, for hun kan sove selv om huset skulle ramle ned. Eller han kan legge seg ned i kjelleren på gjesterommet. Men han har ikke gjort det enda. Prøver heller å komme seg i seng før meg, men det er ikke allitd like lett siden jeg er tidligere trøtt enn ham. Jaja... Bare 4 uker igjen nå... Da blir snorkingen min erstattet med babygråt... Hehe...

Skrevet

Signerer også på denne. Merker faktisk at jeg kan begynne å snorke bare jeg slapper godt nok av. Samboeren min har og bemerket at jeg har snorket mer de siste ukene enn noen gang før. Han hevder at ammeputen jeg bruker for å bygge opp når jeg sover noen ganger reduserer snorkingen min med at jeg flytter på den. Han kunne ikke si sikkert hva det var jeg gjorde, men at den kunne redusere snorkingen min mer enn en vanlig pute eller ekstra dyne mellom bena. Håper snorkingen blir borte når babyen kommer ut da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...