3gutter_og_1jente Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg har den siste uken følt meg i ganske dårlig form og har hatt endel hodepine. På jobb i kveld tenkte jeg at jeg kunne jo like så godt sjekke BT ( lite å gjøre ja) og da var det på 153/100, syns det var litt høyt og tok derfor også en urinstiks, den viste at det var proteiner i urinen. Men seriøst, jeg er bare 17 uker på vei, er det mulig å få sv.forgiftning så tidlig? Noen som har opplevd det? Håper på svar
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 det er sjeldent man får det før 20 uker men det hender vel..... hvor mye protein hadde du da? +2 og +3 regnse som sf.fikk jeg beskjed om...jeg har også forhøyet bt og +1 i urin og fikk beskjed om å være obs på sympt. men +2 og +3 altså.......nå er jeg 30+4 da.
MissZanta Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 på besøk fra 1.trimester :-) Jeg hadde svangerskapsforgiftnig med min første, det ble oppdaget allerede i uke 14 så ja er mulig å se det så tidlig.... Jeg hadde veldig høyt blodtrykk, mye protin i urinen og mye vann i kroppen, fikk også tidlig rier og var på stopp flere ganger før fødselen ble satt i gang 8 uker for tidlig.....
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Med et sånt BT burde du vurderes av lege. Få tatt blodprøver og sånn. Det kan jo være at du "bare" har høyt bt og trenger å få behandling for det, og at proteinene hvis det bare var 1+ var en forurensa prøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå