<3Minesmå<3 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg skal begynne med prevansjon nå! Gutten min er 8 uker og jeg har nettopp hatt min første mens etter fødselen. Hvilke prevansjonstyper anbefaler dere? Untatt P-Pillen, det er uaktuellt. Helst med så lite hormoner som mulig.
Ellie78 og lille Mini Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Til meg sa legen at det var en mini pille jeg kunne ta hvis jeg ammet (som ikke gjorde noe om den gikk over i MM ) , men siden jeg ikke ammer så startet jeg på P-ringen igjen. Fryktelig greit syns jeg!! Kan utsette mensen med den også om det ikke "passer"den uka Den har visst også veldig lite hormoner...
junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 PFC har jeg tenkt å prøve, jeg er ferdig med alt som har hormoner i seg..Koster litt men er jo en engangsinvenstering http://www.pfc.no/mag/
Gjest Kira06 Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Må vel innrømme at jeg heller ikke ville anbefalt p-pille, med tanke på at jeg gikk på den helt til jeg fant ut at jeg var gravid:) Så det er jo det der med 99,99 % sikkert... hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå