Gå til innhold

Derfor kom lille gull for tidlig :)

Cmoi

Anbefalte innlegg

Takker alle for gratulasjoner da lille pia vår ble født :)

Det er flere som lurer på hvorfor hun kom for tidlig, og det var slik som forrige gang (da gutten vår døde) for tidlig vannavgang.

Grunnen til at jeg sliter med tidlig vannavgang er kort livmorhals, den svikter.

Denne gangen fikk jeg sydd på Cerclage i uke 14, men den "falt" av og da holdt nok ikke livmorhalsen like vel. Det er hva legene sier i alle fall.

Alt er supert med oss, måtte bare være på intensiven i 13 dager, hadde nok sett for oss en mnd, eller mere, men ble gledelig overrasket da vi kunne dra hjem så tidlig.

Hun har lagt på seg rundt 250 g pr uke siden vi kom hjem og har strekt seg masse. Er akkurat som en baby som er født til termin, ingen ting som tyder på at hun er født for tidli, bare litt lita :)

Klem

Fortsetter under...

Supert at det går så fint fremover mad jenta di Cmoi:)) Utrolig glad på deres vegne! Husk å nyte det neste året hjemme - tiden går så altfor fort. Hvis du klikker på bildene jeg har lagt inn viser et av dem vår lille Alexander som var 1 i juni. Han er ikke liten lenger, nei nå er han i barnehagen og jeg er i full jobb. Tenker med vemod på den deilige hjemmetiden vi hadde sammen. Nå er det veldig sliten mamma som jobber 100%..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...