Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I jula i fjor hadde jeg en MA i uke 12...dette var noe som selvfølgelig ikke var noe morsomt å oppleve..........men nå har det seg slik at jeg er gravid igjen!!!!HURRA!!!=)....Er bare i uke 8 enda, men var på ultralyd i dag og fikk se et bittelite hjerte som slo=)Åh for et syn...da rant visst tårene litt også=)...Skal tilbake til ultralyd om 4 uker (altså i uke 12) for å se om lille vennen vår vokser seg stor og sterk=)...I dag var iallefall alt bra, og det lille embryoet var 17 mm langt!=)

Fortsetter under...

Gratulerer såå mye:)

Fikk selv positiv test på Fredag, så er kun 3+5 her,

Men så godt, og beroligende å se et hjerte som slo:)

Håper tiden går fort frem til vi skal på første ul i Uke7 :)

Opplevde selv en MA i Uke 8 i Mars, ingen morsom opplevelse.

Men nå krysser vi fingrene for oss begge, og håper spira sitter fast til termin :)

Masse lykke til :)

Hei på dere :) Å gratulerer så mye...både med nygraviditet og bankende hjerte!!! Begge deler gir en fantastisk følelse av lykke og glede :) Var selv på UL for 1 uke siden og fikk se en blinkende prikk (♥) på vår 6,5 mm lille baby ;) Er nå 6+6 og håper veldig på at alt skal gå bra! Har en historie jeg å med 2 MAèr og en SA :(

Vi må være positive, jenter og satse på at alt skal gå bra denne gangen :) Lykke til videre, begge to ;)

Gratulerer!!

Så fint at du har fått ultralyd så tidlig. Aborterte selv ufrivillig i uke 11 før sommeren og lurer nå på om jeg er gravid igjen. Tror jeg skal få litt hyppigere oppfølging om så er tilfelle. Lykke til med den lille spiren :)

Annonse

Hei igjen!=)

Ja, dette er ei spennende tid!Nå krysser vi fingrene alt vi kan og håper alt går bra!=) Tenker iallefall kun positivt!=)))

Lykke til til alle dere andre også!=)Blir spennende å følge dere fremover=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...