Gå til innhold

Er faren større for å abortere når en ikke har noen graviditetssymtomer?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos legen i går og fikk konstatert at jeg er gravid, 7+6. Jeg nevnte at jeg ikke hadde noen symtomer (dette i motsetning til mitt første svangerskap som var alt annet enn symtomfritt-kvalme, krampe bl.a). Legen sa at det kanskje kunne være tegn på MA! Fikk helt sjokk. Har og hørt at dersom en ikke har særlig symtomer, kan det gjerne være det motsatte kjønnet du får... Off er så usikker.. Noen råd?

Fortsetter under...

Jeg vet at mange ikke har symptomer uten at det er noen problemer. Så det trenger slettes ikke å være noe galt. Men jeg mener at det er forkastelig av legen å si noe sånt til deg uten å finne ut om det stemmer, enten ved ul eller blodprøver.

Jeg har hatt 2 spontanaborter, begge gangene var svangerskapet symptomfritt. De 2 barna jeg har, hadde jeg veldig mye plager under svangerskapet. Men mine aborter startet med blødning, så da er det ingen MA....

Jeg ville ha ringt legen og sagt at når han har skremt deg sånn, så får han ta konsekvensene av det og finne ut om det er et levende foster!

God klem til deg, usikkerheten er noe av det verste!!

Det kan jo høres ut som om du aborterer når du har begynt å blø.. Har du vondt i magen og store blødninger?

Huff, jeg er så lei meg på dine vegne.. Har vært i dine sko, og vet hvor vondt det gjør!! Ta kontakt med legen din igjen, og fortell om blødningene dine... Noen ganger kan man til og med blø masse, uten at det er over. Jeg klamret meg til det håpet lenge i min første abort, men det stemte ikke for meg. Håper du er heldigere!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...