Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjente også skikkelige spark i dag når jeg lå på ryggen i sengen:)

Har kjent ting og tang fra begynnelsen på uke 18 tror jeg. Og nå på mandag synes jeg det hadde gått flere dager jeg ikke hadde kjent noen ting. Og vet jo at dette er veldig normalt, men fikk litt hetta og fikk kjøpt en brukt Angel sounds og hørte hjertelyden:) Da kunne jeg roe meg ned igjen....hehe

Men i dag var det ingen tvil, kjente små spark:) Herlig opplevelse.....er 19+1 i dag:)

Når man kan kjenne på utsiden er vel litt individuelt vil jeg tro. Selv har jeg litt mavefett fra før, og JM sa jeg hadde morkaken på fremre vegg, så jeg or ikke jeg kommer til og kjenne noe på utsiden på en god stund. Men så lenge jeg kjenner på innsiden er jeg fornøyd:))))

Jeg kjente det utenpå i uke 19:p var ikke så kraftig da, men nå (20+4) kan jeg også se at magen beveger seg:D kjempe morsomt.. Knotten har vært en snik og ligget helt musestille hver gang pappa'n skal kjenne da.. Så han har ikke fått delt denne følelsen med meg ennå:P

Annonse

Kan skrive under på at det er herlig å kjenne små spark! Også føles det veldig rart egentlig......

Er i uke 18 nå og har kjent det hver kveld i en ukes tid. Har kjent bittesmå dytt siden begynnelsen på uke 16, men skjønte ikke helt hva det var før de ble kraftigere. Er førstegangs så trodde ikke jeg kom til å kjenne det så tidlig:-)

Jeg kan kjenne det selv utenpå nå, men Samboer rekker aldri å kjenne før knerten vår slutter igjen. Roer seg ned når han legger hånda på magen, hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...