MammaTilToTette + spire Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Dere som er å får modningsakupunktur, hvor får dere gjort dette?? Og hva betaler dere?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Bestilt time igjennom jordmor. Koster 450 kr for første gang. og noe mindre for gang nr 2 om det er nødvendig
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 "min" jordmor har akupunktur utdanning, så jeg tar det hos henne og det koster ingenting
likss *på overtid* Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Jeg har vært 2 ganger i uken siden uke 37 hos Balderklinikken i Oslo, og er veldig fornøyd med behandlingene der.. Jeg skulle dog gjerne ikke vært fem dager på overtid, men hun kommer vel når hun kommer, og forhåpentligvis gjør alle behandlingene at fødselen går greiere - men det er vel vanskelig å måle noen sikker effekt, siden man ikke vet hvordan det ville vært uten Har betalt 650:- for første konsultasjon, og siden 390:- per gang, så det har jo blitt litt penger etterhvert, men forhåpentligvis er det verdt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå