Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg har hatt 3 menstruasjoner siden sønnen min på 9 mnd ble født. Fikk den første da han var 5 mnd, og hadde de to påfølgende menstruasjonene etter relativt grei tid, altså ikke alt for "forsinka" Men den siste er det nå 7 uker siden jeg hadde. Det er forsåvidt greit å ikke ha mensen, eller å ha den sjelden, men merker jeg er litt usikker ang sex.. Hva gjør dere? Hopper av i svingen? Foreløbig tør jeg ikke ta noen sjanser så vi hopper av..., men det kan jo ta lang tid før den kommer. Jeg aner jo ikke om jeg har hatt eggløsning.. Noen råd? ( for ordens skyld: jeg har tatt test og er ikke gravid...heldigvis)..:-)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg regner med at de fleste vil svare deg at det beste er å bruke prevensjon...... Jeg har alltid vært uregelmessig og pga det forventet vi at vi skulle bruke lang tid på å få barn (har lange sykluser). Men vi ble gravide på aller første forsøk og jeg ante ikke at jeg hadde eggløsning den kvelden... Så moralen er: bruk prevensjon om du ikke ønsker at nestemann skal komme ennå! ;-)
startopia Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 å hoppe av i svingen er en elendig predansjonsløsning. Menn kan ha litt utløsning med litt sæd før orgasmen. Og det skal som kjent bare 1 sædcelle til for å gjøre dama gravid. Sikkert mange her inne som kan fortelle de har blitt gravid selvom de hoppet av i svingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå