Eucerin Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Har en datter på snart 5, ved ett tilfelle for noen mnd siden så hadde hun kramper/lå å ristet i hele kroppen mens hun sov. Hun var da hos bestemoren sin! Ikke merket noe etter dette, men hun sover jo i egen seng så det er vanskelig å oppdage. Hadde glemt det hele, før i dag tidlig når hun kom opp i sengen min. Jeg våknet av at sengen ristet og så hun lå å ristet, hele kroppen fra tær til hodet. jeg vekket henne, og hun våknet med en gang. Spurte henne, hvorfor rister du? og hun svarte "fordi jeg vil" og sovnet igjen, da hun var sovnet begynte den samme ristingen igjen. Noen som har opplevd lignende? Hun kan vekkes med en gang, og hun er i fin form når hun blir vekket. Svett, men det blir hun fort når hun sover. ringer legen i morgen å hører uansett, men tenkte jeg kunne høre her om noen hadde opplevd det!
Gjest vinterbrud Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Det kan være motoriske rykninger hun har.Hør med legen hva han synes. Hos meg tok de det ikke alvorlig da jeg fortalte at min jente rister i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå