Gjest Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Har kjøpt Mei Tai bære-hva-man-enn-skal-kalle-det. Har Baby Bjørn fra før, men siden denne skal brukes så kort tid av gangen lurer jeg på om noen har gode erfaringer med Mei Taien? Man kan bruke den fra nyfødt av, ikke sant? Har prøvd å surre meg inn i den, og det er jo superenkelt konsept ihvertfall:)
mamsen & guttaboys Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg har Mei Tai og liker den kjempe godt, kan brukes fra man er nyfødt...Med førstemann brukte jeg den mye, og kommer til og bruke den masse denne gangen også Kjempe enkel og feste på seg og veldig behagelig å ha på seg:)
Gjest Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Juhu! Gleder meg til å ha babyen oppi der, og ikke bare forbinde en diger mage ...
carina86 Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 kjøpte en sånn til 1man, venter nå nr 2 men vi kjøpte den da jan var nermere 6mnd+ men har søkt på nett om man kan bruke den på nyfødt, noe man kan. ligger også forklaring på hvordan nyfødt skal ligge der inne å hvordan knyte den med nyfødt inni. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå