Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mini på 7 uker sovet siden ca kl 17. Fikk mat kl 16. Har aldri gått så lenge uten mat før, nesten 5 1/2 nå, har vært såvidt oppi 5 t før men på natta da. Så hva skjer nå da liksom? Har han tatt natta? Skal jeg vekke han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt ham opp og gitt melk før jeg la meg selv. Bare latt lyset være av og ha mest mulig rolig atmosfære, slik at han forhåpentligvis bare kan legges tilbake i sengen og sove videre etter måltidet. Ellers vil han jo sannsynligvis våkne snart uansett. Hvertfall ville min gutt gjort det :)

Skrevet

de er små og nye i denne verdenen - og uten helt begrep på dag og natt. Så jeg ville slappet av og bare latt han sove til han våknet (så lenge han ellers er frisk og fin).

Det går seg til etterhvert. Jenta mi begynte plutselig v 8-9 ukers alder å begynne å sove lenger og lenger om natten - uten at jeg hadde prøvd å styre henne til det.

Skrevet

Jeg pleier å vekke i ti ellevetiden for en siste mating før natta, dersom gullet har sovet en stund. Da får vi kun en nattrunde og timeplanen nesre morgen blir mye bedre. Ellers er min erfaring også fra nr en at det med døgnrytme sklir på plass uten store viderverdigheter når de blir littegrann eldre.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Gutten min på 10 uker har ennå ikke sover så lenge!! Bare nyt det, sier jeg! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...