Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke til å bruke tøybleier. Har mer enn nok klesvask med en 8 åring og en pottetrenende treåring i hus.. Jeg har prøvd med begge guttene mine, og følte det var mer stress enn noe annet, og begge guttene var på papirbleier da de var rundt to uker gamle!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det blir nok papirbleier her, men jeg skal pröve å bruke de svanemerkede i det minste. De er jo billigst også, så så lenge de funker fint for oss er det de jeg vil ha! Vi har rett og slett ikke mulighet til å vaske så mye som töybleier krever, må sannsynligvis låne vaskemaskin og törketrommel hos sösteren min i månedene fremover for å få unna klärne...har utrolig dårlige törkemuligheter her vi bor! Men de förste dagene blir det nok liberos bleier, kremt..har värt og "forsynt" meg med opptil flere babyboxer på apotekene...hihi....

Skrevet

Vi kommer nok til å bruke en del tøybleier, synes ikke akkurat det er noe pes å vaske de. Men de tar stor plass når man er på tur i forhold til papirbleier, og i og med at jeg er en bæremamma mer enn vognmamma, så er det litt enklere på tur ut med papirbleier, i alle fall om det trengs flere skift. Så litt både og tenker jeg ;)

www.tøybleier.no er fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...