Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som er 9 dager gammel. Han spiser og sover og gråter litt, sånn som nyfødte babyer skal. Jeg har også en gutt på 4 år, så jeg føler meg ikke overhysterisk eller spesielt nervøs.

Jeg synes han har så mange rare øyebevegelser. Øynene kan dirre litt eller rullebakover eller til siden.Har liksom en gnagende uro om at alt ikke er som det skal være. En grusom følelse. Tør ikke dele den med noen. Han virker ellers helt frisk. Disse episodene med øyebevegelser kommer somregel etter et måltid eller i forbindelse med litt mageknip. Jeg prøver å fortelle megselv at dette er øyebevegelser i helvsøvne som en reaksjon på mageknipen eller noe. Men jeg klarer ikke helt å slippe uroen.

Noen som har hatt babyer med lignende øyebevegelser..... Eller noen med noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er sånn enda, hun er 3,5 mnd. Øynene dirrer og ruller bakover når hun ammer. Det var enda mer utpreget før. Så kanskje det er det samme, får håpe det!

Skrevet

Øynene til sønnen min ruller bakover når han dier, før han sovner, gjerne utslitt etter en gråteøkt pga magesmerter.

Skrevet

Snuppa mi på snart 7 mnd, hadde også øyer som rullet bakover/ til siden spesielt når hun var trett. Husker ikke hvor lenge dette holdt på men nå er det helt borte. Hun hadde også en tendens til å sovne hen med ett eller begge øynene delevis åpne, så innimellom så vi bare det hvite. Uansett, gradevis og ettersom blikket festet seg bedre har dette blitt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...