lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 jeg tror jeg er gravid.... MEN... i går tok jeg en cb digital m ukeindikator den sier ikke gravid.. tok en quick respons i dag den var positiv... svak men tydli så tok jeg en ny cbd ukeinikartor og den sier fremdeles ikke gravid.... ka skal jeg gå etter da når jeg får 1 posetiv å en neg i dag??? noen som har opplevd lignende???
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hei:) Vent noen dager og test med morgen urin
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 jeg fik negativ på cb ukeindikator etter en svak positiv vanlig cb også fikk jeg svak positiv etter ukeindikatoren igjen..ventet 2 dager eller til den dagen jeg skulle ha mensen og da tok jeg cb ukeindikator og da stod det gravid 1-2,,,, litt rotete men håper du skjønte..
musikk til barnet Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Positiv test betyr gravid!! Det er bare når det blir negativt man kan være i tvil om en likelvel er gravid.
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 27. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2010 Tusen takk for svar jeg hadde ikm på onsdagen som var, glemte å skrive det, men har tatt flere tester i dag jeg tok en cb vanli den gidde ett svææææærrrt svakt + men du så plusset men ganske svak, tok oxo en som het første tegn ( alldri vært borti den før) men den å vær svak positiv, å en ny qr som var positiv + en ny digital cb men den var neg.... så tror jeg kan si at jeg er gravid..... eller???
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Jeg hadde ikke følt meg trygg før den digitale testen hadde vist "Gravid" siden de andre er så svake.. Men det er nå meg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå